שלום, שמי אורן רדה ואני דור שני של אינסטלטורים.
מיקצועיות, שירות ואמינות הם אבני הדרך בעבודתי.
בוא להיות חלק ממעגל הלקוחות המרוצים שלי!

אינסטלטור בפתח תקווה והסביבה

אינסטלטור בפתח תקווה והסביבה עוסק במתן שירותי אינסטלציה 24 שעות ביממה. אם נתקעתם עם סתימה במים או פיצוץ בצנרת,
כדאי שתזמינו אינסטלטור מיומן בעל 30 שנות ניסיון בענף האינסטלציה בישראל.

 

אינסטלטור בפתח תקווה

אינסטלטור בפתח תקווה

ההתמחות של אינסטלטור בפתח תקווה

תיקונים בצנרת, החלפת דודי חשמל ודודי שמש, שאיבת מים מהביוב, פתיחת סתימות מים בצנרת ועבודות אינסטלציה נוספות. כאשר מדובר באיש מקצוע מיומן, כדאי לבחור במי שמספק מענה 24 שעות ביממה עבור כל סוגי עבודות האינסטלציה.

 

עבודות אינסטלציה בהתאמה אישית ללקוח

הלקוח תמיד צודק, בזה גם אנחנו מאמינים. זאת מכיוון שהשירות שלנו מגיע בהתאמה אישית ללקוח, בהתאם לתקלה אליה התקבלה קריאת השירות. האינסטלטור זמין באזור פתח תקווה וסביבתה לטיפול בכל סוגי עבודות האינסטלציה, מהקטנות ביותר ועד המורכבות ביותר. אף על פי כך, כל סוגי תיקוני האינסטלציה הינם המומחיות שלנו, לכן נדאג לספק עבורכם שירות מקצועי ואדיב בכל עת וזאת מכיוון שטובת הלקוח חשובה לנו מעל הכל.

 

איך לבחור באינסטלטור מקצועי לעבודות אינסטלציה מורכבות?
אם נתקעתם באמצע הלילה עם ריחות חזקים המגיעים מהביוב כדאי לקרוא בהקדם לאינסטלטור מקצועי שיגיע אל ביתכם לבדוק את מקור הריח ובמידת הצורך לבצע שאיבת מי ביוב ובכך לצנן את הריחות באוויר. חשוב לשים לב כי ישנם נותני שירות רבים בענף האינסטלציה בארץ ומכיוון ומדובר בתחום מאוד פרוץ, קשה להבחין מי הוא באמת אינסטלטור מקצועי המוסמך לטפל באופן יסודי בכל עבודות האינסטלציה. לכן, בכדי שתוכלו באמת להתרשם מטיב האיכות והשירות של האינסטלטור שבחרתם, תוכלו לבדוק מי הם מעגל לקוחותיו ולחפש אחר ההמלצות של אלו שכבר עבדו עמו, זאת מכיוון שאמרו חכמים "אין הנחתום מעיד על עיסתו".

 

אינסטלטור 24 שעות מעל ל- 99% זמינות

הלקוחות שלנו נהנים משירות אדיב ומקצועי 24 שעות ביממה במיוחד כאשר מדובר בתיקוני אינסטלציה שאינם סובלים דיחוי. אורן רדה הוא אינסטלטור מקצועי המתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה ומוכן לצאת לבצע את כל תיקוני האינסטלציה באזור פתח תקווה והסביבה.

מעגל הלקוחות שלנו ממליץ על השירות המקצועי שקיבלו מאורן רדה ועל היותו אינסטלטור מקצועי ומיומן עם מעל 30 שנות ותק בענף האינסטלציה בישראל.

אם אתם צריכים אינסטלטור בפתח תקווה לכל תקלת אינסטלציה שנתקלתם בה, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל יום ובכל שעה ואנו נדאג לשלוח אליכם אינסטלטור מקצועי שיפתור לכם את התקלה בהקדם האפשרי.

לפרטים נוספים ותיאום אינסטלטור בביתך