גיליתם שיש בעיה להוריד את המים בשירותים? בני הדודים שלכם באים להתארח ואתם זקוקים להחלפה דחופה של ניאגרה? במקרה זה חשוב לקרוא לאינסטלטור שיכול לבצע תיקון והחלפה של הניאגרה. על פי רוב, אינסטלטור מומחה מתמצא בתיקון כל סוגי הניאגרות – בין אם מדובר בניאגרה רגילה ובין אם מדובר בניאגרה סמויה.

התמחות בתיקון והחלפת כל סוגי הניאגרות

תיקון הניאגרות

קיימים סוגים רבים ושונים של ניאגרות: ניאגרות הצמודות לאסלה, ניאגרות מרוחקות מהאסלה, ניאגרות שיש להן מיכל הדחה שניתן לשלוט בו בכמויות המים (מיכל דו כמותי) וכדומה. ישנן ניאגרות גלויות שניתן לגשת אליהן בקלות רבה יחסית כשמתעוררת בעיה. לעתים אין צורך אפילו להזמין אינסטלטור, משום שאפשר פשוט לפתוח את המכל ולראות אם יש בעיה ברכיב מסוים. עם זאת, כשמדובר בתקלה חמורה, חשוב לקרוא לאינסטלטור בהקדם. הניאגרות הסמויות הן הבעייתיות יותר. יש אנשים הבוחרים "להחביא" את הניאגרה בתוך קיר מסיבות אסתטיות. עם זאת, כשמתעוררת בעיה יש צורך לקרוא לאינסטלטור כדי שיוכל לגשת לניאגרה הבעייתית. נזילה בניאגרה סמויה עלולה להשפיע על הקירות הסמוכים של הבית ולגרום לעובש וריקבון.

איתור נזילות

אחת הסיבות שיכולות לגרום לזרימת מים חלשה בניאגרה היא נזילה בצנרת המים. משום כך, האינסטלטור משתמש במכשירים מיוחדים לצורך איתור הנזילות:

  • איתור בעזרת צילום – איתור נזילות בעזרת שימוש במצלמה תרמית נחשב לאחד משיטות האיתור הנפוצות והאמינות ביותר. בעזרת מכשיר משוכלל זה אין צורך לקדוח ולחדור דרך קירות בבדיקה הראשונית. המצלמה שולחת גלים אינפרה אדומים המסמנים בצבעים שונים את ההבדלים בין הטמפרטורות בצנרת. התמונה הצבעונית שמתקבלת, מאפשרת לאינסטלטורים לגלות את מקור הבעיה.
  • איתור בעזרת שמיעה – במקומות מבודדים מרעש חזק כמו כפרים ויישובים ניתן לבצע בדיקה אקוסטית כדי לאתר את הנזילה. בעזרת מכשיר מיוחד יכול האינסטלטור להאזין לקול טפטוף המים בצנרת ולאתר את הנזילה במקום שבו קולות הטפטוף מתגברים.
  • איתור בעזרת גז – אינסטלטורים משתמשים בגז ידידותי לסביבה כדי לאתר את הנזילה הבעייתית. באמצעות מדידת התפרצויות הגז במקומות שונים, ניתן להבחין בנזילה במקומות שבהם ההתפרצות מתגברת.
  • איתור בגלאי זילות – ידע הוא כוח ואת הכוח הזה מספק גלאי נזילות. זהו גלאי משוכלל שנועד לספק לאינסטלטורים מידע חיוני על הצנרת: החומר שממנו היא עשויה, רמת הטמפרטורה, מספר נקודות המים שיוצאות ממנה וכדומה.

מחפשים אינסטלטור בתל אביב אמין ומקצועי?

צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון – 052-2923939