חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בביתנו. אנשים לא מעטים דואגים לעיצוב מקצועי וייחודי של חדר האמבטיה האהוב עליהם. כי מה יכול להיות טוב יותר מאמבטיה ארומטית וחמימה לאחר יום עבודה מתוח? חדר אמבטיה מפואר הוא גם דרך טובה להרשים את האורחים שבאים לבקר ואף להישאר ללילה. לעתים יש צורך לשפץ את האמבטיה, לרענן את העיצוב של האמבטיה הישנה או לבצע פתיחת סתימות במקרים שבהם אין זרם מים חזק. לשם כך צריך לפנות לשירותי אינסטלטורים.

התקנה ושיפוץ אמבטיות

תהליך התקנת אמבטיות

אלה כמה שלבים שמבצעים האינסטלטורים כשהם באים לשפץ או להתקין את האמבטיה:

  • הריסה ופירוק – כדי לבנות דבר מה חדש יש צורך להרוס את המבנה הישן. לשם כך הורסים אנשי המקצוע את האמבטיה הקיימת תוך ביצוע פעולות כמו פירוק ריצוף, פירוק ארונות אמבטיה או הריסת האמבטיה. השלב הזה כולל גם פינוי של החול הישן.
  • הכנת התשתית – זהו שלב התכנון הכולל סרטוט המיקומים של כל האביזרים המרכיבים את האמבטיה: כיורים, האמבטיה עצמה, האסלות וכדומה.
  • התקנת החשמל – לעתים קיים הצורך להעביר מחדש את קווי החשמל לאחר הריסת האמבטיה הישנה. החשמל חיוני כדי לספק את האור והחימום לחדר האמבטיה.
  • איטום מחודש וריצוף – צוות העבודה אוטם שוב את הריצוף והקירות כדי שאפשר יהיה לבצע את הריצוף. לאחר מכן אפשר לבצע את שלב הריצוף להתקין את האריחים שנבחרו על ידי הלקוח.
  • התקנת האביזרים – לאחר שלב הריצוף מתקינים השיפוצניקים את אביזרי האמבטיה: כיורים, אסלות, מקלחת ועוד.

פתיחת סתימות באמבטיה

סתימות בחדר האמבטיה יכולות להיגרם מסיבות שונות. לעתים ניתן לפתוח את הסתימות בעזרת החומרים הפשוטים שיש לנו בבית, אך כשמדובר בסתימות קשות, יש צורך לקרוא למומחים שיכולים לבצע פתיחת סתימות. במקרים לא מעטים סתימות באמבטיה נגרמות בגלל בעיות בצנרת. לאנשי המקצוע יש מכשירים מיוחדים שנועדו לאתר בעיות כמו נזילות או סתימות. בימינו, אין צורך לפרק את הקיר לפני שמאתרים את הבעיה. המומחה באינסטלציה יכול לאתר את מקור הסתימה או הנזילה תוך שימוש במכשיר מיוחד כמו מצלמה תרמית. המצלמה מאפשרת לאתר את התקלה באמצעות שימוש בגלים אינפרה אדומים וקבלת תמונות מצב צבעוניות, כאשר כל צבע מסמל נקודות חום או קור בצנרת.

מחפשים אינסטלטור בתל אביב אמין ומקצועי?

הגעתם למקום הנכון!

התקשרו אלינו עכשיו – 052-2923939