הכיור הוא אחד הכלים החשובים שיש לנו בבית. אנחנו משתמשים בכיור מטבח לשטיפת כלים או להכנת אוכל וכיור האמבטיה משמש אותנו לצחצוח שיניים. ישנם אנשים המעוניינים לחדש את העיצוב בביתם, ולכן הם קוראים לשיפוצניקים ולאינסטלטורים שיוכלו לבצע התקנת כיורי מטבח וכיורי אמבטיה. שיפוץ כיורי אמבטיה ומטבח הוא הליך מורכב הדורש עבודה של מומחים.

התקנת כיורי מטבח וכיורי אמבטיה

תהליך ההתקנה

התקנה חדשה של כיור במטבח ובאמבטיה כוללת כמה שלבים. הדבר הראשון שעושים אנשים המקצוע הוא לבדוק את השטח, לסכם עם הלקוח על העיצוב ולתכנן את פעולת השיפוצים. לאחר מכן, ניגשים הפועלים להריסה והפירוק של הכיורים הישנים ולפינוי החול הישן כדי לפנות את השטח להתקנת הכלים החדשים. לאחר שבוצע הפינוי וההריסה מתקבלת תמונה ברורה יותר של המיקום במטבח או באמבטיה וניתן לתכנן היכן יוצבו הכיורים החדשים. לאחר מכן מגיע שלב הריצוף שלו מצפה הלקוח. לעתים ההתקנה המחודשת של הכיורים מתבצעת עקב רצונו של הלקוח לרענן את הריצוף. בסיום הריצוף מתחילים הפועלים בהתקנת הכיורים הרצויים.

סתימות בכיורים

לעתים גם בכיורים החדשים יש תקלות כמו נזילות או סתימות המצריכות ביצוע פעולות כמו פתיחת סתימות ביוב. אם המים אינם זורמים באמבטיה חדשה שהותקנה לא מזמן, מתעורר החשד לסתימות בביוב. סתימות אלה נגרמות בדרך כלל כתוצאה מהצטברות של חומרים שונים בצנרת כמו שונים, פירות רקובים, פסולת, מי שופכין או ניירות. האינסטלטורים משתמשים באמצעים טכנולוגיים משוכללים כדי לאתר את הסתימות.

איתור תקלות

אלה כמה מבין השיטות הנפוצות לאיתור סתימות ביוב הגורמות גם לסתימות בכיור המטבח או האמבטיה:

  • צילום – ניתן לצלם את מערכת הביוב באמצעות מצלמה אופטית או מצלמה המוצבת על רובוט. המצלמה יכולה לחדור לכל מקום במערכת הצנרת הנרחבת ולהפיק תמונות איכותיות שיכולות להצביע על הבעיה.
  • ניקוי ידני של ביוב – לעתים מעדיפים האינסטלטורים לבצע ניקוי ידני של צנרת הביוב כדי לאבחן בתקלות נוספות ולתקן אותם. ניקוי בשיטה זו מתבצע בדרך כלל כאשר מדובר בסתימה קלה.
  • ניקוי בעזרת ביובית – כדי לבצע פתיחת סתימות ביוב לעתים יש צורך בשימוש במכונה מאסיבית יותר הנקראת ביובית. הביובית היא משאית שאליה מחובר מכל גדול המאחסן בתוכו את תכולת הביוב הנשאבת ממערכת הביוב. הביובית מסייעת במקרים של סתימות ביוב קשות במיוחד.

מחפשים אינסטלטור בתל אביב אמין ואיכותי? הגעתם למקום הנכון!

צלצלו אלינו עכשיו: 052-2923939