דודי שמש מספקים לביתכם מים חמים ויכולים לפעול באופן תקין במשך שנים רבות. אולם, ישנן בעיות נפוצות שגורמות לירידה ביעילות של פעולת הדוד ולבלאי במרכיבים שלו. אחת מהבעיות האלו היא הצטברות של אבנית בדוד ויש לנקותה באמצעות הזמנה של אינסטלטור. אז כיצד נוצרת האבנית ואיך ניתן לטפל בדוד בכדי למנוע את הצטברותה? הנה כמה עצות שיסייעו לכם לשמור על דוד השמש נקי מאבנית וישמרו עליו תקין לתקופה ממושכת.

כיצד נוצרת אבנית בדוד שמש ואילו בעיות היא יוצרת?

הבעיה של הצטברות אבנית מהווה את אחד מהגורמים המובילים בישראל לתקלות בדודי שמש ובמכשירי חשמל. האבנית נוצרת ממינרלים שמצויים במים ומופרדים מהם בעת פעולת החימום. האבנית שהתגבשה במים נדבקת לרכיבי המתכת של גופי החימום ויוצרת סתימות שפוגעת ביכולתו של הדוד לחמם את המים. במידה והגעתם למצב שבו חלה ירידה משמעותית ביכולתו של הדוד לחמם את המים או שהוא גורם לקצר חשמלי בבית, זה עשוי להעיד שהצטברה כמות רבה של אבנית. במקרים כאלו צריך לפנות במהירות אל אינסטלטור בתל אביב. חשוב שלא להזניח ולטפל באבנית שהצטברה בדוד, זאת על מנת שלא ייווצרו תקלות גדולות יותר כדוגמת קצר או בלאי של רכיבים חשובים שיחייבו אתכם לרכוש דוד שמש חדש.

הדרכים היעילות ביותר למניעת הצטברות של אבנית בדוד

על מנת לשמור על דוד השמש שלכם בכדי שיפעל בצורה יעילה עוד שנים ארוכות, ישנו צורך לדאוג לתחזוקה שוטפת שלו שתמנע את הצטברות האבנית. זאת באמצעות ביצוע של הפעולות הבאות: ביצוע ניקוי יסודי של האבנית מדי שנה על ידי אינסטלטור מקצועי. התקנה והחלפה של הפילטרים שמסייעים בסינון האבנית מהדוד, ישנו צורך להחליף פילטר לעתים תכופות בכדי לשמור על יעילותו. דרכים נוספות למניעה של אבנית היא באמצעות התקנה של מגן אבנית או שרוול פלסטיק שמקטין את כמות האבנית שמצטברת בו.

כיצד לבחור אינסטלטור מקצועי ואמין?

כיום ניתן למצוא במהירות אינסטלאטורים שמתמחים בטיפולי תחזוקה של דודי שמש באמצעות האינטרנט, אך כיצד תדעו אם בעל המקצוע יבצע עבודה איכותית? ראשית כדאי לשאול קרובי משפחה וחברים ביכולתם להמליץ לכם על בעל מקצוע. היכנסו לאתרים של האינסטלורים ובדקו את שנות הניסיון שלהם וערכו השוואת מחירים על השירות של ניקוי אבנית מדוד.

אז בכדי להבטיח שדוד השמש שלכם יעבוד בצורה תקינה ויהיה נקי מאבנית, צרו איתנו קשר בהקדם בכדי להזמין אינסטלטור בתל אביב.