דף הבית  »  מאמרים   »   פתיחת סתימות ע"י אינסטלטור מקצועי ואמין

פתיחת סתימות ע"י אינסטלטור מקצועי ואמין

אחת המשימות החשובות ביותר בתחום האינסטלציה זה פתיחת סתימות ברמות קושי שונות. למרות שמקובל לחשוב שמדובר במשימה שכל אדם יכול לבצע גם באופן עצמאי, בפועל מדובר רק בסוג הקליל ביותר של סתימות, וגם אלה הנוצרות בחלקים החיצוניים של מערכת המים והביוב. במקרים אלה, האדם יכול לנסות לפתור את הבעיה באמצעות עבודה נמרצת עם פומפה, או אמצעים אחרים הקיימים בשוק. יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שבמידה ומדובר בסתימה חמורה מאוד, הניסיונות האלה גורמים יותר נזק מתועלת.

פתיחת סתימות

פתיחת סתימות

מדוע פתיחת סתימות ביוב באופן עצמאי הנה מתכון לאסון?

פעמים רבות כאשר אנו כבר שמים לב לכך שהמים עוברים באיטיות רבה בצינורות – בפועל מדובר כבר בסתימה חמורה ביותר, ולכן כל פעולה שתעשו לא תפתור את הבעיה, משום שהגורמים החוסמים את הזרימה נמצאים לרוב עמוק בתוך הצינורות, מעבר להישג היד שלכם, וכל פעילות כמו עבודה עם פומפה, אבקה או נוזל שפותחים סתימות עשויים רק "לדחוף" את הגורם החוסם עמוק יותר, או גרוע מכך – לפצל אותו לכמה חתיכות שמצידן ימשיכו לגדול ולאסוף עוד פסולת, ולבסוף יגרמו לחסימה אפילו חמורה יותר.

מאפיינים של אינסטלטור איכותי בכל הקשור לפתיחת סתימה?

במידה ואתם רואים סממנים לכך שיש סתימה באחת מכניסות המים והביוב בבית, זה הזמן להזמין שירותי אינסטלטור מקצועיים. ולשם כך יש לדעת בדיוק למה לשים לב בעת בחירת איש המקצוע. ראשית, חשוב להבין שביצוע פתיחת סתימות זה אחת המשימות העיקריות עבור האינסטלטורים, ובמידה רבה האיכות שבה הם מבצעים זאת מעידה על היכולות שלהם באופן כללי. שיטות מתקדמות לפתיחת סתימות מבטיחות לא רק לפתור את הבעיה נכון לעכשיו, אלא גם למנוע במידת האפשר בעתיד. אך על מנת להשיג מטרה זו, גם אתם צריכים להתנהל בצורה נכונה בבית.

כך תוכלו להבטיח שבבית שלכם יהיו כמה שפחות סתימות

במידה ואתם מעדיפים למנוע סתימות מלכתחילה – מדובר במשהו שבהחלט ניתן לעשות באמצעות התנהלות יומיומית תקינה. פעמים רבות הסתימות נוצרות עקב פעילות לא תקינה מלכתחילה. זה כולל השלכת פסולת לביוב שלא תוכל לעבור באופן חלק בצינורות. לפעמים מדובר בפיסות מצטברות ההופכות לעיסה שעם הזמן חוסמת את זרימת המים בצינורות וגורמת לסתימה. כיסוי של יציאות המים ברשתיות שימנעו כניסה בלתי רצונית של פריטים שלא אמורים להגיע לצנרת. שילוב של גורמי בטיחות אלה עם עבודת פתיחת סתימות יעילה תאפשר לספק תחזוקה איכותית ויעילה לכל מערכת המים והביוב בבית.