דף הבית  »  מאמרים   »   שחרור סתימה בכיור

שחרור סתימה בכיור

קמתם בבוקר וגיליתם כי הכיור במטבח, בחדר השירותים או המקלחת נסתם? תוכלו לנסות להבין איך תוכלו בעצמכם ללמוד על שחרור סתימה בכיור, או פשוט להזמין אינסטלטור המתמחה בשחרור סתימות בצנרת.

שחרור סתימה בכיור

שחרור סתימה בכיור

בין שירותינו תוכלו למצוא: שחרור סתימה בכיור, שחרור סתימת מים, תיקון פיצוצי צנרת, החלפת ברזים, החלפת אסלה, תיקון דודי שמש, תיקון דודי חשמל, שאיבת ביוב וכו'.

שחרור סתימה בכיור ע"י אינסטלטור מקצועי

על מנת שתוכלו להמשיך בשגרה היומיומית מבלי לבזבז זמן יקר על שחרור הסתימה, עליכם לפנות אל אינסטלטור מקצועי המתמחה בשחרור סתימות בכיור ובאסלה ובמקלחת.

אין זה משנה מתי התרחש המקרה, תוכלו למצוא אינסטלטור מקצועי אשר יעמוד לרשותכם 24 שעות ביממה לטיפול בכל תקלת אינסטלציה, לרבות שחרור סתימת מים בכיור, גילוי נזילות ותיקון פיצוץ בצנרת. כמו כן, ניתן גם להזמין אינסטלטור המתמחה בתיקון דודי שמש ודודי חשמל, גם במקרים דחופים וגם בשבת.

במהלך השנים רכשתי ארגז כלים מקצועי הכולל טכניקות מתקדמות ויעילות לעבודה, לכן גם הלקוח יוכל לקבל שירות מקצועי 24 שעות מסביב לשעון וטיפול מהיר ויסודי תוך זמן קצר בלבד. כמו כן, המחיר עבור השירות הוגן בהחלט וזול יותר. הסיבה לכך נובעת מזמן העבודה ולוח הזמנים הקצר יותר אשר לוקח לאינסטלטור מקצועי לסיים את העבודה.

שחרור סתימה בכיור – עשה זאת בעצמך


שאלה:
האם כל אחד יכול לשחרר סתימה בכיור בעצמו?

תשובה:
על מנת לשחרר סתימה בעצמכם, עליכם להכין מראש חומר לשחרור סתימות ולהשתמש בו בהתאם להוראות הכתובות על גבי המוצר. שימו לב, כי יש לקרוא היטב את אופן השימוש על מנת שלא לגרום כל נזק נוסף. אם אתם מעוניינים להיעזר באינסטלטור מקצועי, אנו ממליצים לכם להתקשר אל אינסטלטור המתמחה בפתיחת סתימות שישמח לעמוד לרשותכם 24 שעות ביממה.

אינסטלטור דחוף בשבת

אם נתקלתם בתקלת אינסטלציה בשישי בערב או בשבת שאינה סובלת דיחוי, תוכלו לפנות אל אינסטלטור באופן דחוף גם בשבת בכל שעה.

לפני שתתאמו פגישה עם אינסטלטור, אנו ממליצים לכם לבדוק את המוניטין שלו בענף האינסטלציה ולבדוק האם יש לו המלצות ממעגל לקוחותיו.