תיקון נזילה תוך הקפדה על ניקיון וכללי הזהירות והבטיחות בעבודה

נזילות הן אחת מבין המפגעים הסביבתיים המטרידים ביותר. הן גורמות להופעת עובש על הקירות, לריח חזק של ריקבון ולעתים אף לזרם מים חלש במטבח או בחדר האמבטיה.

הנזילות נגרמות בדרך כלל מדליפות בצנרת המים. פעמים מדובר בצנרת ישנה שיש להחליף או בבעיה נקודתית הדורשת טיפול.

כך או כך, מומלץ לפנות לאינסטלטור מומחה הקרוב לביתכם כדי לטפל בבעיה. אם אתם גרים באזור המרכז, למשל, תוכלו להזמין אינסטלטור בראשון לציון.

תיקון נזילת מים

תיקון נזילת מים

אינסטלטור בראשון לציון – לבחור אינסטלטור מומלץ

כמו כל דבר בחיים, גם כאשר אתם באים לתקן נזילה, אתם זקוקים לאדם מיומן שיוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אלה כמה דגשים לבחירת אינסטלטור מקצועי:

אינסטלטור מנוסה – הניסיון שיש לאינסטלטור בתחום הוא אחד מבין הדברים החשובים ביותר שיש לבחון. אינסטלטור שתיקן בעיות צנרת רבות יוכל לגלות את הבעיה בקלות רבה יותר, תוך שימוש במכשירים משוכללים.

אינסטלטור מקצועי אינסטלטור מקצועי הוא לא רק אינסטלטור המכיר את עבודתו על בוריה, אלא הוא גם פועל לפי סדר שיטתי. כלומר, הוא דואג לניקיון סביבת העבודה שלו, עובד לפי סדר עבודה שקבע לעצמו ואינו משאיר לכלוך בסיום תיקון הנזילה.

שמו הולך לפניו – אם הזמנתם אינסטלטור בראשון לציון והוא אינו יכול להתפנות באופן מידי כדי לטפל בבעייתכם, אולי כדאי להמתין לו בכל זאת. אינסטלטור עסוק הוא איש מקצוע שרבים פונים אליו לקבלת עזרה. ולכן כדאי להמתין קצת ולשכור את שירותיו.

המלצות – אם אתם מתלבטים לגבי הזמנת שירותי האינסטלטור, תוכלו לשאול את החברים הקרובים אליכם על המלצות לאינסטלטור טוב בסביבה.

 

איתור נזילות בעזרת מכשירים משוכללים

כדי לאפשר לאינסטלטור לתקן את הנזילה באופן נקי וזהיר מבלי לפרק את קירות הבית שלא לצורך, קיימות בימינו שיטות שונות לזיהוי המפגע הנקודתי.

אחת השיטות הנפוצות היא המצלמה התרמית. מצלמה זו שולחת גלים אינפרה אדומים דרך הקירות ומסייעת בגילוי הנזילה, תוך שהיא מצלמת תמונות צבעוניות המצביעות על אזורים חמים ואזורים קרים בצנרת.

בהתאם למפת הצבעים הזו קובע איש המקצוע היכן טמונה הבעיה. שיטה נוספת, למשל, היא שימוש במערכת אקוסטית להאזנת קולות הטפטוף של הצנרת. קולות טפטוף הולכים וגוברים מסייעים לאתר את מיקום הנזילה.

 

מתי קוראים לאינסטלטור

נזילות יכולות לגרום לנזקים חמורים למבנים, אם בוחרים שלא לטפל בהן. ככל שתחכו זמן רב יותר כן הנזק ילך ויתעצם. הרטיבות הנובעת מהנזילות פוגעת בריצוף הבית, בצבע הקירות ומהווה מפגע עבור דיירי הבניין. כמו כן, בימי החורף הקרים, בניין מעופש הוא לא המקום הנעים ביותר להיות בו. משום כך, אל תחכו לרגע האחרון. פנו לאינסטלטור מומחה והוא יטפל בבעיה.