דף הבית  »  מאמרים   »   התקנת שסתום בטחון

התקנת שסתום בטחון

רכשתם דוד שמש חדש ושמעתם שכדאי להתקין לו שסתום בטחון, אך אינכם בטוחים מה תפקידו וכיצד לבחור אינסטלטור מקצועי כדי שיעשה זאת? הנה מספר עצות שסייעו לכם להבין את חשיבות של התקנת השסתום ויעזרו לכם למצוא בעל מקצוע אמין שיבצע עבודה איכותית.

התקנת שסתום בטחון

מהו שסתום בטחון לדוד שמש?

שסתום בטחון מותקן כתוספת לדוד השמש ומכיל כניסה למים חמים מדוד השמש ולמים הקרים שמהווים את רשת המים בדירה. תפקידו של שסתום בטחון בדוד הוא לווסת את טמפרטורת המים בדוד כך שתעמוד בין 30 ל-55 מעלות צלזיוס. זאת באמצעות צמצום המים החמים והזרמה גדולה של מים קרים עד לייצוב הטמפרטורה המבוקשת.

מדוע חשוב להתקין שסתם בטחון בדוד שמש?

חשיבותו המרכזית של השסתום נובעת מכך שהוא בכך הוא מונע כוויות בקרב ילדים שאינם תמיד יודעים להיזהר בעת בהפעלת המים החמים. בנוסף לכך, השסתום מגן על חלקי הדוד מבלאי ועל הצנרת בביתכם מפני התפוצצות בשל התחממות יתר. במידה ומתרחשת תקלה בוויסות טמפרטורת המים, השסתום מונע את המשך זרימת המים החמים. עוד יתרון בהתקנת השסתום הוא בהפחתת הקורוזיה והצטברות של אבנית בצנרת. על כן, חשוב במיוחד להתקין שסתום בטחון לדוד שברשותכם באמצעות פנייה אל אינסטלטור בתל אביב שמתמחה בכך בכדי להימנע מנזקים וסיכונים מיותרים.

כיצד לבחור נכון אינסטלטור מקצועי להתקנת שסתום בטחון?

כיום ניתן למצוא שירותי אינסטלציה רבים בקלות ובמהירות דרך חיפוש באינטרנט, אך חלק מהם אינם מקצועיים ויכולים לעבוד בצורה מרושלת ולפגוע בבטיחותכם. לכן, ישנם מספר דברים שחשוב לשים אליהם לב כשאתם בוחרים את האינסטלטור שיתקין עבורכם שסתום בטחון. מומלץ לשאול קרובי משפחה וחברים אם הם מכירים אינסטלטור טוב, כך תדעו בוודאות כי בעל המקצוע יבצע עבודה איכותית. היכנסו לאתרים של אינסטלטורים ובדקו את הסמכתם והניסיון המקצועי שלהם בתחום. בצורה זו תוודאו שבחרתם בבעל מקצוע מנוסה עם ידע רב שמתמחה בביצוע התקנות מסוג זה.

על מנת לערוך סינון ראשוני בדקו בפורומים ביקורות של גולשים על האינסטלאטורים, כדי לדעת איזה אינסטלטור ביצע עבודה טובה ומומלץ לעבוד איתו. לבסוף, ערכו השוואה בין המחירים שמציעים האינסטלאטורים שמצאתם על השירות של התקנת שסתום בטחון. בצורה זו תוכלו לוודא שניתן לכם מחיר הוגן ולא מוגזם על ביצוע ההתקנה.

אז על מנת להגן על משפחתכם מפני כוויות ולשמור על תקינות הדוד והצנרת בבתיכם, צרו קשר עם איש מקצוע בהקדם כדי להזמין אינסטלטור בתל אביב שמתמחה בהתקנת שסתום בטחון!