תיקוני ברזים בחדרי מקלחת, מטבחים ושרותים

נזילות צנרת הן אחד המפגעים הבעייתיים שיודעים תושבים רבים בישראל. הן פוגעות באיכות החיים ובבריאותם של התושבים, ולכן יש צורך לטפל בהן בדחיפות. אנשי מקצוע מקצועיים שיש להם ניסיון רב בתחום יוכלו לאתר את התקלות תוך שימוש במכשירים משוכללים שמציעה הטכנולוגיה המשוכללת בימינו. כי בזמן המודרני שבו אנו נמצאים, אין צורך לקדוח חור בקיר כדי לאתר את התקלה. אז אם יש לכם בעיה בצנרת ואתם גרים במרכז, תוכלו להזמין שירותי אינסטלטור בפתח תקווה.

לצלם את הבעיה

אחת השיטות הנפוצות לבדיקת מערכת המים לאיתור נזילות היא שימוש במצלמה תרמית. באמצעות הגלים האינפרה אדומים ששולחת המצלמה דרך הקירות ניתן לאתר במדויק את מיקום הנזילה. למצלמה זו יתרונות רבים. קרניה חודרות אל מקומות שהגישה אליהם בלתי אפשרית כמעט, וכן היא מאפשרת איתור מדויק של הנזילה באמצעות חלוקת הממצאים לצבעים שונים – בהתאם לנקודות חום או נקודות קור בצנרת. נוסף על כך, מצלמה תרמית חוסכת בעלויות ובהוצאות, שכן האינסטלטור יוכל לקדוח את הקיר בבית רק במקום שבו התגלתה הנזילה.

שיטת גילוי נוספות

אינסטלטור בפתח תקווה או כל אינסטלטור אחר יכול להשתמש בשיטות שונות כדי לאתר את הנזילה, מלבד הצילום במצלמה תרמית. ניתן למשל להשתמש במערכת אקוסטית משוכללת כדי להאזין לקולות הטפטוף של המים בצנרת. אם הטפטוף גובר באזור מסוים, הוא יכול להעיד על נזילה במערכת המים. שיטה נוספת היא גילוי בעיה בעזרת איסוף נתונים על הצנרת. איסוף זה מתאפשר הודות למכשיר גלאי נזילות אשר שולח נתונים על מצב הצנרת, החומר שממנו היא עשויה, מספר נקודות המים שבה וכדומה. ולבסוף, ניתן לגלות דליפה באמצעות שימוש בגז ידידותי לסביבה. אם יש התפרצויות חזקות של גז במקום מסוים, ייתכן שקיימת נזילה במקום זה.

לקרוא למומחים

כשיש ספק – אין ספק. אם אתם חושדים שיש לכם נזילה במערכת המים בביתכם שבמרכז, הזמינו אינסטלטור בפתח תקווה. סימנים כמו ריח של ריקבון העולה מכיוון המסדרון, חשבון מים גבוה במיוחד או זרם מים חלש מאחד הברזים יכולים להעיד על נזילה. חפשו באינטרנט אינסטלטור ומקצועי או שאלו חברים טובים לגבי המלצה על אינסטלטור טוב והקדימו תרופה למכה.

מחפשים אינסטלטור בתל אביב אמין ומקצועי?

אנחנו מחכים לכם!

התקשרו אלינו עוד היום – 052-2923939