קווי מים מחוברים הישר למטבח שלנו או לחדר האמבטיה משמשים אותנו מדי יום ביומו לצורך רחצה או הכנת ארוחות. אנחנו לא מודעים לצינורות המים האלה, הברזים הופכים לחלק מחיינו עד שמשהו מתקלקל. בשלב זה אנחנו מחפשים טלפון של אינסטלטור קרוב, ורצוי אינסטלטור בהרצליה אם אנחנו גרים באזור, כדי לתקן את התקלה במהירות האפשרית. זאת משום שאיננו יכולים לתאר את חיינו ללא גישה למים זורמים בבית.

החלפת קווי מים

החלפת קווי מים

מתי מחליפים קווי מים

קיימות בעיות שונות בצינורות הדורשות החלפת קווי מים והנפוצה שבהן היא בעיית הנזילות. נזילות המים מוכרות בעיקר לדיירים שגרים בבנייני מגורים רבי קומות שיש בהם צינורות מים משותפים. השימוש האינטנסיבי בצינורות גורם בסופו של דבר לשחיקתם. תוכלו לזהות סימני נזילות אם תתחילו לחוש בריחות בלתי נעימים בבית ותבחינו בסימני ריקבון שחורים-ירוקים המופיעים על הקירות. נזילות בבית פוגעות בבריאותו של האדם, ולכן יש צורך להזעיק את האינסטלטור כדי לבדוק אם יש צורך להחליף קווי מים.

סימני נזילות נוספים

ניתן להזמין שירותי אינסטלטור בהרצליה מקצועיים כדי לטפל בנזילות במהירות האפשרית, אך לפני כן אפשר להקדים תרופה למכה ולזהות את הנזילות כל עוד לא חלה החמרה במצב. ראשית, הסימן הבולט ביותר הוא שינוי בחשבון המים. אם שמתם לב שלאחרונה אתם מקבלים בדואר פירוט על חשבון המים בסכום גבוה מהרגיל, דעו כי ייתכן שיש לכם נזילה באחד הצינורות. סימן נוסף לנזילה הוא ירידה בלחץ זרם המים. אם הלחץ נמוך או שהמים אינם זורמים כלל, יש חשד לדליפה. וכמובן, ישנם הסימנים הנפוצים של עובש וריחות רעים המעלים את החשד לדליפות.

טיפול מקצועי

לפני שהאינסטלטורים מבצעים החלפת קווי מים, הם מבצעים בדיקות כדי לוודא שאכן יש בעיה בצנרת וקיים צורך בהחלפה. אחת השיטות הנפוצות לבדיקת נזילות היא צילום תרמי. זוהי מצלמה מיוחדת הכוללת יכולת צילום באמצעות קרניים אינפרה אדומות החודרות דרך קירות ומאפשרות לאינסטלטור להבחין בדליפות. שימוש במצלמה כזו דורש מקצועיות, ולכן עוברים האינסטלטורים הכשרה מיוחדת כדי לזהות את מקור הבעיה. המצלמה היא פתרון נוח ואמין לאיתור נזילות, והיא חוסכת זמן יקר לאיש המקצוע וכסף ללקוח.