סתימות באמבטיות גורמות לעוגמת נפש לרבים מאתנו. כמה מאכזב לגלות שאי אפשר להתקלח בגלל מים שעולים מצינורות האמבטיה. לעתים מדובר בסתימות קלות שאנו יכולים לפתור בעצמנו כמו ניקוי שערות שחוסמות את האמבטיה או שימוש בשילוב של חומץ, סודה ומים חמים כדי לפתוח סתימה פשוטה. עם זאת, לעתים נוצרות סתימות קשות בחדר האמבטיה המצריכות את התערבותו של אינסטלטור מקצועי.

פתיחת סתימות באמבטיות

חסימה בביוב – סתימות באמבטיה

סתימות אמבטיה רבות נגרמות בגלל חסימת צינורות הביוב. מדי יום עוברים בצינורת הביוב חומרים שונים – שומנים, מזונות רקובים, הפרשות, רגבי אדמה, צמחים או שרידים של מכרסמים. חומרים אלה גורמים לשחיקה של צינורות הביוב שאינם עומדים בעומס הרב ובסופו של דבר לחסימתם. אינסטלטור מקצועי יכול לאבחן את התקלה בביוב ולבצע פתיחת סתימות ביוב בעת צורך.

שיטות לפתיחת סתימות

כדי לפתוח סתימות בביוב נדרש לפעמים שימוש במכשירים מיוחדים. אלה כמה דוגמאות למכשירים שעוזרים לאינסטלטורים להתגבר על סתימות ביוב ובסופו של דבר גם על הסתימות באמבטיה:

  • מצלמה אופטית – מצלמה זו מסייעת באיתור תקלות במערכת הביוב. היא יכולה לצלם את כל חלקי מערכת הביוב מבפנים ולספק מידע חיוני על הימצאות סתימות ונזילות, תוך אספקת תמונות צבעוניות, כאשר הצבעים השונים מסמנים את רמת הטמפרטורות בביוב.
  • צילום רובוטי – דרך נוספת לבדיקה מקדימה היא שליחת רובוטים מיוחדים שיוכלו לצלם את פנים הביוב וספק מידע על מצבו.
  • שימוש בביובית – אחת השיטות היעילות לפתיחת סתימות היא שימוש בביובית. הביובית היא בעצם משאית לכל דבר שאליה מחובר מיכל מיוחד שנועד להכיל את כל התחולה ששואבת המשאית. סוגים שונים של ביוביות משמשות לשאיבות חומרים ממגוון מקומות. ישנן ביוביות מאסיביות המשמשות לשאיבת מי שופכין במקומות כמו מפעלים או מוסדות ציבוריים. ביוביות קטנות יותר משמשות את האינסטלטורים לניקוי ביוב בבנייני מגורים ובבתים פרטיים.
  • ניקוי ידני – לעתים ניתן לבצע ניקוי ידני של הביוב כאשר מדובר בסתימה קלה. הניקוי הידני מאפשר לאינסטלטור לגלות תקלות נוספות במערכת הביוב.

בוחרים אינסטלטור

אם יש לכם סתימה חמורה באמבטיה ואתם צריכים לבצע פתיחת סתימות ביוב, כדאי לקרוא לאינסטלטור מקצועי ומומלץ. ניתן לחפש אינסטלטור טוב באינטרנט או לשאול בני משפחה וחברים קרובים על אנשי מקצוע המתמחים בפתיחת סתימות.

מחפשים אינסטלטור בתל אביב אמין ואיכותי? הגעתם למקום הנכון!

צלצלו אלינו עכשיו: 052-2923939