דף הבית  »  מאמרים   »   פתיחת סתימות בצנרת ובביוב

פתיחת סתימות בצנרת ובביוב

פתיחת סתימות בצנרת היא אחת מן המומחיות של כל אינסטלטור מקצועי העוסק בענף האינסטלציה בישראל. אם נתקעתם עם סתימה בצנרת, בכיור או במקלחת כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר איש מקצוע המתמחה בפתיחת כל סוגי הסתימות עבור בתים פרטיים, בנייני מגורים, משרדים, חברות וארגונים.

 

פתיחת סתימות בצנרת ע"י אינסטלטור מקצועי

אינסטלטור מקצועי המתמחה בפתיחת סתימות בצנרת ובביוב מזה 30 שנים. לא כל איש מקצוע המתעסק בעבודות אינסטלציה בעל ניסיון עשיר בפתיחת סתימות באמצעות כלי העבודה המתקדמים ביותר כמו גם אוסף הטכניקות והשיטות המאפשרות לעבוד באופן יעיל יותר ובכך לחסוך זמן עבודה ולפתוח כל סתימה בזמן הנמוך ביותר.

 

 

יש לי מוניטין של שנים רבות בענף האינסטלציה בישראל ובעל המלצות של לקוחות רבים שעמם עבד. באמצעות הכלים, הטכניקות והכישורים המקצועיים שרכש, הפך את מלאכת פתיחת הסתימות בצנרת ליעילה יותר ולכן החליט לדרוש מחיר הוגן עבור כל עבודה אינסטלציה הכוללת פתיחת סתימה בצנרת, שאיבת ביוב, תיקון ברזים, החלפה ותיקון דודי חשמל ודודי שמש.

 

אינסטלטור 24 שעות ביממה לכל סוגי הסתימות

אני מבצע החלפת צנרת בדירות פרטיות, בנייני מגורים ומשרדים וישמח לעמוד לרשותכם בכל עת בכדי לתת לכם שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. לא כל אינסטלטור מקצועי ומיומן בכל סוגי עבודות האינסטלציה. הסיבה לכך היא שנות הניסיון ומספר התקלות המצטבר אליו נחשף במהלך שנות פעילותו כאינסטלטור.

 

האם יש המלצות לכל אינסטלטור לפתיחת סתימות מים?
ענף האינסטלציה בישראל הינו פתוח לכל ואין כל הכשרה מקצועית עבור אינסטלטור ולכן כל אחד יכול להעיד על עצמו כעל אינסטלטור, לצאת לתקלות ולפתוח סתימות לכל דורש. יחד עם זאת, כדאי לפנות רק לאינסטלטורים בעלי המלצות ומעגל לקוחות קיימים אשר עבדו איתם וקיבלו שירות מקצועי מעל המצופה ובמחיר הוגן.

 

אנו אינסטלטורים הפועלים באזור תל אביב והמרכז ומוכנים לצאת לכל תקלת אינסטלציה, לרבות פתיחת סתימות באמבטיה, כיור, אסלה וכו'. אנו עובדים 24 שעות ביממה וזמינים לבצע כל עבודת אינסטלציה בכל שעה הכוללת תיקונים, החלפת צנרת וברזים, שאיבת מים מהביוב, והכל במחיר הוגן ומשתלם לכל כיס.

 

אם אתם מעוניינים להזמין אינסטלטור מקצועי, אנו ממליצים לכם לקרוא תחילה את ההמלצות.
לאחר שתתרשמו, פשוט התקשרו:
072-392-6556