לפעמים נוצר הצורך לחדור אל צינורות הביוב כדי לגלות מה גורם לתקלה. אינסטלטור בתל אביב או כל אינסטלטור אחר ירצה לבדוק את הביוב במקרים שבהם מגיעות תלונת שונות של לקוחות כמו הופעת סימני רטיבות ועובש על קירות הבית, הצפות ממקור בלתי ידוע, ריח בלתי נעים שעולה מצינורות הביוב או סתימת הביוב. למרבה המזל, הטכנולוגיה המשוכללת הקיימת כיום מסייעת באיתור מהיר ומדויק של התקלה בביוב.

צילום קווי ביוב עם מצלמת סיב אופטי

ביצוע צילום קווי ביוב

מצלמת סיב אופטי משוכללת מסוגלת לצלם בזווית של 360 מעלות. המצלמה מסוגלת להגיע לכל חלקי הצנרת ולשלוח נתונים על המצב שלה. בסיום התהליך מתקבלת תמונה צבעונית. כל צבע מסמן את ההבדלים בין הטמפרטורות, ובהתאם לכך ניתן לגלות את סוג הבעיה. המצלמה יכולה לגלות בעיות שונות ומורכבות כמו סתימות ביוב, נזילות, פיצוצים שנגרמו כתוצאה משחיקת החומר, חדירת שורשים וכדומה. איתור מוקדם וממוקד של הבעיה תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת יכול לחסוך בהוצאות הכספיות ובקדיחות מיותרות במטרה למצוא את מיקום הבעיה. כמו כן, המצלמה האופטית מתאימה לכל סוגי הצנרת.

תקלות ביוב

קיימות תקלות שונות בביוב בדרגות שונות שהמצלמה האופטית מסוגלת לאתר. אלה כמה מהן:

  • עייפות החומר – כמו כל חומר בעולמנו, גם צינורותיה של מערכת הביוב נוטים להישחק ולהתיישן. אם אינכם מבחינים בתקלה כלשהי, אך אתם יודעים כי לא בוצעו בדיקות במערכת הביוב במשך שנים רבות, מומלץ לקרוא למומחים כדי שיבצעו בדיקה מקיפה. בהתאם לנתונים שיתקבלו מהמצלמה, יוכלו המומחים לסייע בתיקון קווי הביוב.
  • רואים שיש בעיה – מערכת ביוב ישנה מראה לפעמים סימני מצוקה. דבר זה יכול להתבטא בסתימות באמבטיה או במטבח ו"עליית" המים, הופעה של פטריות או עובש על קירות הבית המפיצים ריח רע וגורמים לפגם אסתטי משמעותי, הצפות או נזילות. אינכם צריכים לסבול מפגעים במרחב הפרטי שלכם, פנו לגורמים המקצועיים אשר יוכלו לטפל בבעיה.
  • עם היד על הדופק – כדי להקדים תרופה למכה ולמנוע עגמת נפש ונזק תברואתי, מומלץ להזמין שירותי אינסטלטור בתל אביב ולבצע בדיקה תקופתית של מערכת הביוב לפחות אחת לשנתיים. האינסטלטור יגיע כשבידו המצלמה האופטית המשוכללת ויבצע צילום מקיף כדי לבדוק אם יש תקלות.

מחפשים אינסטלטור בתל אביב אמין ואיכותי? הגעתם למקום הנכון!

צלצלו אלינו עכשיו: 052-2923939